Traveladdict - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Michael Tas - WaarBenJij.nu Traveladdict - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Michael Tas - WaarBenJij.nu

Traveladdict

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

07 Maart 2017 | Nederland, 's-Gravenhage

Ha allemaal,

Voor ik begin met schrijven, wil ik het eerst even goedpraten dat ik überhaupt ga schrijven. Bij de combinatie van woorden backpacktrip en reisblog gaan de haren in mijn nek zo ongeveer overeind staan. Iedereen gaat namelijk op reis en schrijft hierover, en nu doe ik er dus zelf aan mee. Ik ga niet op reis omdat ik #traveladdict ben of omdat ik mezelf wil leren kennen, nee, ik ga gewoon op vakantie omdat ik denk dat het leuk zal zijn.

Maar waarom dan toch dit blog?
Ik vind mezelf geen goede schrijver, ik heb niet de behoefte alles met iedereen te delen, maar ik merkte dat er mensen oprecht geïnteresseerd zijn in de reis die ik ga maken. Daarom dus. Ik zal mijn best doen om regelmatig een post te plaatsen. Het kan zijn dat ik na 2 dagen geen zin meer heb om dit bij te houden omdat ik het te druk heb met leuke dingen doen of omdat ik depressief op mijn hotelkamer zit en niets beleef. Maar misschien hou ik het wel netjes bij, we gaan het zien.

Goed, de reis.
Naar Indonesië, in eerste instantie om een Eline (die daar lange tijd zit) op te zoeken. "Waarom kom je me niet gewoon opzoeken", ja waarom niet? Dat doen we dan maar. Eline zit op Lombok en ik zal haar daar dus opzoeken. Mijn reis start in Sumatra waar ik de jungle in zal gaan, daarna zal ik kort Kuala Lumpur (Maleisië) bezoeken om vervolgens door te reizen naar Lombok waar ik eerst Gili Trawangan zal bezoeken om wat feestjes te vieren. Vanuit Gili T ga ik opzoek naar Eline in Kuta op Lombok. Daar gun ik mezelf wat rust en mag Eline mijn programma bepalen. Tot slot zal ik vanuit Lombok per boot richting Flores vertrekken, uiteraard wel via Komodo. Daar zal ik wat onderwater rondhangen om uiteindelijk weer naar Nederland terug te keren. Zie je, het valt best mee.

De eerste (beginnersfout) is al gemaakt, te veel gepland. Ik lees inmiddels overal dat je niet teveel moet plannen, dat heb ik dus lekker wel gedaan! Iemand zei me "ach je leert het wel als je wat meer reist", AU!

Goed ik heb me voorgenomen er niet te veel lange verhalen van te maken, dus ik laat het hierbij!

ps. vergeef me voor de spel- en typefouten, ik moet het op vakantie met m'n telefoon doen en ik zal veel gehaast typen.

  • 07 Maart 2017 - 15:16

    Roy :

    Enjoy mate!!

  • 07 Maart 2017 - 15:28

    Jos :

    Succes met wandelen

  • 07 Maart 2017 - 17:17

    Karin:

    Leuk! Enjoy!

  • 07 Maart 2017 - 21:03

    Andre:

    Een geweldige vakantie toegewenst en veel avonturen

  • 08 Maart 2017 - 12:10

    Eline:

    Woehoeeee! En vandaag vlieg je! Heel veel plezier en tot snel :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Michael

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 693
Totaal aantal bezoekers 105934

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 02 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: