Bordjesmannetjes - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Michael Tas - WaarBenJij.nu Bordjesmannetjes - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Michael Tas - WaarBenJij.nu

Bordjesmannetjes

Blijf op de hoogte en volg Michael

08 Maart 2017 | Nederland, Schiphol

Daar zit ik dan, huis overgedragen, ouders gedag gezegd, backpack achtergelaten bij de incheckbalie, wachtend op de vlucht. Vliegvelden hebben altijd iets leuks, niet gek want je gaat op vakantie of je komt weer lekker thuis, beide niet onprettig!
Mannen met naambordjes, ze zijn voornamelijk aanwezig op buitenlandse vliegvelden. Ze zijn vaak wanhopig bezig gezien te worden. Leunend met een bordje in de hand kijken ze iedereen die de aankomsthal in komt aan met een blik alsof ze er al uren staan. Helaas voor mij heeft er nooit een op mij staan wachten, zelfs niet met een bordje waar mijn naam verkeerd op geschreven staat, arme ik. Tot nu! Na mijn overstap in Kuala Lumpur zal ik over 17 uur vanaf nu op zoek gaan naar mijn eigen bordjesmannetje! Mijn eigen bordjesmannetje! Ik hoop dat hij ook zo uitkijkt naar onze ontmoeting, maar dat kan bijna niet anders, toch? Hij zal me vervolgens verder mee op pad nemen, en ja nu komt het (de cliffhanger), waarnaartoe, dat lees je de volgende keer! Oh en of ik 'm gevonden heb natuurlijk! #dubbelecliffhanger #extraspannend #F5

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Michael

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 105942

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 02 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: