First day - Reisverslag uit Padang Bulan Salayang, Indonesië van Michael Tas - WaarBenJij.nu First day - Reisverslag uit Padang Bulan Salayang, Indonesië van Michael Tas - WaarBenJij.nu

First day

Blijf op de hoogte en volg Michael

09 Maart 2017 | Indonesië, Padang Bulan Salayang

Daar liggen we dan, ik ben nu een naar deet stinkende miljonair. Deet is een anti-muggenmiddel voor de mensen die het niet kennen. Ik lig op mijn hotelkamer in Medan, ik hoor vanaf de gang redelijk luide muziek afkomen, die hoor je overigens door het hele hotel, ze houden niet van stilte denk ik.
vandaag rond 22.00 uur in het hotel aangekomen, gister om 21.00 uur vertrokken, minus de 6 uur tijdsverschil dus een reis gehad van 19 uur. Een erg goede reis gehad, hulde aan KLM, wat een leuke mensen werken daar en wat is alles goed geregeld, ik had het geluk dat de twee stoelen naast mij leeg waren en ik heb dus languit -bijna dan- kunnen slapen. En jawel, het hoogtepunt van de reis was het bordjesmannetje, het was een heel leuk bordjesmannetje. Met een papiertje waarop met WordArt in kleur mijn naam geschreven stond, de creativiteit spatte er van af! helemaal top! Zie de foto's! Deze meneer bracht mij naar mijn hotel, ja sorry voor de anticlimax.. Er reden nog twee jongens mee, die heb ik in Kuala Lumpur ontmoet en die wilde graag meerijden, ze wonen in de buurt van mijn hotel namelijk. Daar krijg ik wellicht voor terug dat ze me ophalen uit de Jungle waar ik morgen naartoe vertrek, Bukit Lawang om precies te zijn. Daar ga ik minimaal

  • 09 Maart 2017 - 18:57

    Margriet:

    Heel veel plezier in de jungle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Padang Bulan Salayang

Michael

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 105927

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 02 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: