Pinpas kwijt, slippers gejat - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Michael Tas - WaarBenJij.nu Pinpas kwijt, slippers gejat - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Michael Tas - WaarBenJij.nu

Pinpas kwijt, slippers gejat

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

27 Maart 2017 | Indonesië, Lombok

Met een kater, weinig slaap en op blote voeten (slippers gestolen) in een taxi. De taxi brengt me naar de boot voor de tour naar Komodo en Flores. Ik ben gelukkig als eerste opgehaald en zit dus voor in de auto. Hij zit namelijk weer lekker volgepropt, spullen geïmproviseerd op het dak, top. Ik ben dus erg moe en heb een kater, ik heb geen zin om sociaal te doen, blegh. De Canadese en Oostenrijkse reisgenoten zitten lekker overdreven te doen; "oh wauuuuuuw, that is sooo amazing" "oh my God, are you serious?!" Blegh, overdreven gedoe, hou op. Ik ga zo vragen of de bagage in de auto mag en zij op het dak.

Gisteravond was dus mijn laatste avond bij Eline en Bul. Om die reden hebben we een kip gekocht en geslacht, dat doen ze bij speciale gelegenheden. Ook stelde Bul me voor aan zijn ouders, dat heeft ie bij niet veel mensen gedaan en is redelijk speciaal begreep ik. Blijkbaar hebben we in korte tijd een goede band opgebouwd. Eline en Bul hebben​ goed voor me gezorgd en me een mooie tijd bezorgd. Na het eten van de kip zijn we naar een feestje gegaan, waar dus m'n slippers zijn gestolen. Die had ik niet aan, anders was het erg raar geweest. Ik loop nou eenmaal graag op blote voeten. Ik heb ook in dronken toestand ook nog met de ABN AMRO gebeld omdat ik m'n pinpas eerder die dag uit de automaat was vergeten te pakken. Dom, ik weet het. Die heb ik dus laten blokkeren, dat was eenvoudig, het aanvragen van een nieuwe niet. Ik moest wat vragen beantwoorden, welke producten ik bij de ABN AMRO heb en welke telefoon provider ik heb. Ik dacht dat ik goed op weg was maar toen hij zei dat hij nog één vraag over had om te stellen en ik deze wel goed moest beantwoorden, wist ik dat de antwoorden niet zo goed waren... Gelukkig was de laatste vraag niet moeilijk, hij wilde weten wie m'n werkgever is. Goede beveiligingsvraag, niemand weet namelijk waar ik werk.

  • 27 Maart 2017 - 07:25

    Jos:

    wij weten ook niet meer dat je hier werkt !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lombok

Michael

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 105945

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 02 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: