deze app - Reisverslag uit Padang Bulan Salayang, Indonesië van Michael Tas - WaarBenJij.nu deze app - Reisverslag uit Padang Bulan Salayang, Indonesië van Michael Tas - WaarBenJij.nu

deze app

Blijf op de hoogte en volg Michael

10 Maart 2017 | Indonesië, Padang Bulan Salayang

Deze app werkt slecht zie ik, foto's toevoegen lukt niet en als ik aan het schrijven ben sluit de app soms af, dan moet ik dus opnieuw beginnen... Ik zie net dat het verhaal er van gister niet helemaal op staat. Goed: Naar de jungle, geen WiFi, geen blog, woensdag weer terug, met mij alles goed! groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Padang Bulan Salayang

Michael

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 105951

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 02 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: