Gefrustreerd door Aziaten - Reisverslag uit Raub, Maleisië van Michael Tas - WaarBenJij.nu Gefrustreerd door Aziaten - Reisverslag uit Raub, Maleisië van Michael Tas - WaarBenJij.nu

Gefrustreerd door Aziaten

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

17 Maart 2017 | Maleisië, Raub

Oké. Ik was iets te relaxed en zit nu een klein beetje te zweten. Ik zit te wachten op de trein, die gaat over 17 minuten, doet er 40 minuten over. En over 1 uur en 20 minuten sluit de incheckbalie die ik nog moet zoeken. Het moet te doen zijn maar het is een strakke planning.

Ik was redelijk optijd op het vliegveld uiteindelijk, ik had nog en half uur toen ik aankwam in bij de incheckbalies. Heb me ingecheckt bij een van de machines en ben vervolgens naar de balie gelopen waar ik m'n backpack moest afgeven. Een rij, een redelijk langer rij, maar ik zou het wel halen. Dacht ik. Er stond een familie voor me, uiteraard Aziaten, bestaande uit 12 personen. Bij iedere tas, koffer, rugzak en kartonnen doos die ingecheckt moest worden was er iets niet in orde en ontstond een discussie, tussen de mevrouw achter de balie en tussen de familie onderling, zucht. Ik heb me staan opvreten in de rij, ik had toen ik daar stond een hekel aan alle Aziaten, "idote Aziaten, ze vliegen zeker nooit, sukkels". Lekker ongenuanceerd, denigrerend en onredelijk, maar dat heb ik nou eenmaal als ik er last van heb. Na 20 minuten en 5 minuten resterend voor mijn tijd voor het inchecken van m'n backpack ben ik maar even gaan vragen hoe streng ze met het "one hour before flight bagage drop-off will close" zijn. Streng dus. Er werd iemand bij geroepen, die opende een balie speciaal voor mij en ik moest opschieten zei ze. Prima geregeld uiteindelijk, ik zit nu te wachten op m'n vlucht.

Misschien zijn niet alle verhalen even positief, maar ik geniet hoor mensen. Ik heb het onwijs naar m'n​ zin, ik geniet en het is prachtig om op deze manier te reizen! Overigens heb ik ook plezier in het schrijven, ik hoop jullie in het lezen!

Groetjes!


  • 17 Maart 2017 - 08:06

    Margriet:

    Natuurlijk vinden wij het leuk om te lezen. Op deze manier leven we met je mee. Met jouw verhalen neem je ons mee op je reis.

  • 17 Maart 2017 - 08:15

    Andy:

    Als je vader ben ik natuurlijk bevooroordeeld maar ik persoonlijk vind dat je heel leuk schrijft en kijk elke keer weer uit naar het volgende verhaal. Top, ga zo door en geniet.
    Andy

  • 21 Maart 2017 - 18:51

    Jos:

    wie schrijft die blijft ,en het gaat je goed af als ik het zo kan zeggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Raub

Michael

Actief sinds 07 Maart 2017
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 105963

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 02 April 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: